Orsak

Orsaken varför jag inte har uppdaterat någonting, är för att jag inte vet om jag har någon lust att blogga överhuvudtaget? Eller om jag fortsätter, vill jag fortsätta här? Jag blev lite snål att blogga på papper/peppar va de nu heter, registrerade mig för att se hur det såg ut och det är helt värdelöst. Men det är lite roligt att det är finlandsvenskt, och liksom någon slags sammanhållning. Det finns alltför mycket som står här som jag inte vill att folk ska läsa, varit alltför deppig de senaste månaderna. Och andra sidan har jag säkert haft tre bloggar redan, ganska utjatat att byta. Och wordpress är awesome, verkligen, det måst vara den bästa bloggplatformen som finns.

Varje gång jag gör ny blogg tänker jag, nu ska jag inte skriva så personligt, men det blir ju till det ändå.

Saken är den också att jag snart har designat klart ett protfolio som är gjort i wordpress, och gör jag en hemsida åt någon så är det i wordpress. WordPress wordpress wordpress… Kanske det inte gör någonting om pappers blogg är värdelös, mina inlägg är oftast också värdelösa. Jag får ta mig en funderare idag…

Uppdatering: Ni får gärna ha synpunkter, jag har beslutsångest :)

6 Svar to “Orsak”


  1. 1 såffi 25/11/2009 kl. 16:28

    kör på papper :) simpelt. rolit bara me mera manliga bloggare på papper.

    en grej som e dålig på papper e att layouten e lite gräslig. men de e nå man vänjer sig me å egentligen e de ju int layouten som gör en blogg. de e ju innehålle.

  2. 2 sophia 25/11/2009 kl. 18:29

    har också bloggat på papper men gillade int de riktigt. men kanske de har ändrats nu sen jag bloggade? vet int..
    jag tänker också att jag ska sluta med mina personliga inlägg. ibland går de rätt bra, men sen igen måst jag bara skriva av mig igen…

  3. 3 gray 25/11/2009 kl. 20:43

    Honde karin på papper o en biffen ska lag åpp en ny bloggsido snart, ja tänker vänt tills han går live fören ja börjar pånytt.
    Papper ha blivi bara sämre :| sir ju fittigare ut nu än va he gjord förut. Int tycker ja he nå fel på denhe heller :)

  4. 4 idalina 26/11/2009 kl. 13:03

    Håller med gray här ovanför! Jag funderar också på att börja blogga när Karin och Biffen får upp sin sida… kanske.. Peppar ser helt för jävlig ut numera. Men din är fin! Gillar nog den, så jag ser ingen orsak att byta. Det är väl bara att radera gamla inlägg och börja om om det känns så! Kram på dig söta!

  5. 5 molnbild 26/11/2009 kl. 19:13

    Hmmm… men alltså.. kommer deras nya sida bli papper.fi’s blogg då eller va menar ni? eller kommer dom lägga upp något eget? don’t get it. Om dom bara ska byta design (ja de förjävla fult nu) så då kan jag tänk mig att börja redan nu…

  6. 6 Idalina 27/11/2009 kl. 19:19

    Nej, det blir en helt ny blogg som inte har något med papper att göra!


Lämna en kommentar






"1 2 3 That's the speed of the seed A B C That's the speed of the need you can dream a little dream, or you can live a little dream I'd rather live it cause dreamers always chase but never get it"