Jag är fortfarande tråkig

Så tråkigt hade jag idag efter sex timmar på KnowHow mässan.

Men sen kom Sofia hit och gjorde mig sällskap, satt och skrattade till allt möjligt som kom upp här på skärmen. Efter någon timme gick vid till Academill och kollade Donnie Darko med Petter, Sukka, Joni & Sami (lyx med egen bio).

”öh, va?” sa Sofia när filmen var slut och jag log. Jag sa också ”öh, va?” första gången jag såg den.

Imorgon blir det Svenskatalandeklubben på Fontana och jag ska sjunga  ”baby de är jag lorelight  baseline och marty mcfly shit man klart de e nice” (kanske jag sjunger någonting fel, men de gör inget). Måste vara en av de bästa sommarplågorna som gjorts, får partyfeelis av låten. På lördag ska jag till Solf och fotografera lite och umgås med min syster (systrar? Linn kommer du hem i helg?). Och på söndag fyller Sara 18 år! (egentligen på måndag men ni vet hur det när man fyller 18). Känns som att hon just var 16, iallafall givet att jag ska fira henne på söndag. Så full helg, kanske inte blir så mycket blogg. Men lägger iaf upp en ny bildlek imorgon åt er.

Bert Hardy/Picture

 

2 Svar to “Jag är fortfarande tråkig”


  1. 1 Linn 20/11/2009 kl. 16:55

    jepp! jag kommer hem : )

  2. 2 idalina 24/11/2009 kl. 0:38

    Framför allt är du jättetråkig för att du aldrig uppdaterar. Ny bildlek tack!


Lämna en kommentar






"1 2 3 That's the speed of the seed A B C That's the speed of the need you can dream a little dream, or you can live a little dream I'd rather live it cause dreamers always chase but never get it"